شستشو + لکه بری لباس

شستشو + لکه بری لباس شستشو + لکه بری لباس

لکه بری لباس : روش‌های مختلف و زیادی برای لکه بری لباس وجود دارد. بسیاری از این روش‌ها ممکن است ناکارآمد باشند. بسیاری از افراد تصور نادرستی از لکه‌های روی لباس و روش پاک کردن آن دارند برخی افراد با استفاده از سفیدکننده‌های بسیار قوی باعث از بین رفتن رنگ و پارچه لباس خود می‌شوند. باید در نظر داشته باشید در لکه بری لباس باید به نوع پارچه و رنگ آن دقت کرد. جهت از بین بردن هر نوع لکه روی لباس می‌توانید روش‌های خاص و کاربردی آن را استفاده نمایید. برای این که هوشمندانه لکه‌های روی لباس خود را پاک کنید بهتر است به مواردی که در ادامه مطلب توجه فرمایید. 

سفارش آنلاین خشکشویی الماس لاندری

خدمات لکه بری لباس 

همانگونه که در متن بالا به آن اشاره شد برای از بین بردن لکه‌های روی لباس خود بهتر است ابتدا به جنس آن دقت کنید. در نظر داشته باشید خدمات لکه بری لباس  به‌صورت آنلاین و حضوری هم‌اکنون در شهرهایی مانند تهران وجود دارند. شما می‌توانید از این خدمات برای از بین بردن لکه‌های لباس خود استفاده نمایید. بسیاری از مرکزهای معتبر مانند الماس الندری وجود دارند که می‌توانند شما را در این امر یاری کنند. استفاده از خدمات لکه بری لباس توسط الماس الندری باعث می‌شود که لباس شما همچنان سلامت خود را حفظ کند. الماس الندری برای از بین بردن لکه‌ها  از مواد مخصوص و طبیعی استفاده می‌نماید. شما با استفاده از خدمات لکه بری لباس الماس الندری خیال خود را از بابت لکه‌ها آسوده می‌کنید. 

لکه بری لباس در تهران 

یکی از مراکز معتبر و پرکاربرد در امور لکه بری لباس الماس الندری می‌باشد. این مرکز با استفاده از دانش نوین و نیروی ماهر در رابطه با پارچه‌ها و رفتار مناسب با آن‌ها می‌توانند شما را در این امر یاری کنند تا لباس‌های خود را سالم و تمیز نگه دارید. الماس الندری خدمات لکه بری لباس در تهران را برای شما فراهم کرده‌است. در هر قسمتی از تهران که باشید با استفاده از خدمات آنلاین الماس الندری می‌توانید مشاوره بگیرید. همچنین می توانید با آرامش خاطر لباس‌های خود را به آن‌ها بسپارید. مهم‌ترین اقدام برای از بین بردن لکه‌های روی لباس شناخت جنس پارچه لباس می‌باشد. الماس الندری با استفاده از نیروی کارآزموده ابتدا جنس پارچه لباس شما را شناسایی می‌کند و مواد لازم برای از بین بردن لکه‌های روی آن را استفاده می‌نماید. 

قیمت لکه بری لباس در خشکشویی آنلاین 

یکی از خدمات بسیار مفید الماس الندری خدمات خشکشویی آنلاین می‌باشد. به این صورت که شما می‌توانید به‌صورت آنلاین از خدمات و هزینه‌های مرکز الماس الندری مطلع شوید. استعلام قیمت به‌صورت آنلاین به شما این امکان را می‌دهد که تعرفه قیمت هر کدام از مرکزهای معتبر را با همدیگر مقایسه کنید. سپس اقدام به استفاده از خدمات آنلاین آن‌ها کنید. خوشبختانه الماس الندری یکی از بهترین مراکزی می‌باشد که شما می‌توانید با بهترین قیمت و هزینه لکه بری لباس خود را به آن‌ها بسپارید. قیمت لکه بری لباس در خشکشویی آنلاین به نوع لباس و همچنین نوع لکه روی آن بستگی دارد. بسیاری از لباس‌ها دارای قیمت بالایی هستند و از حساسیت خاصی برخوردار می‌باشند. برای جلوگیری از بین بردن لباس، بهتر است لباس‌های خود را به مراکز معتبر مانند الماس الندری بسپارید.

انواع لکه بری لباس 

لکه بری لباس به دو صورت سنتی و صنعتی انجام می‌گیرد. با استفاده از لکه بری لباس به روش سنتی می‌توانید لباس‌های خود را با استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک مانند آب‌لیمو قرص آسپرین و غیره لکه‌های روی لباس خود را از بین ببرید.   روش‌های سنتی را می‌توانید در منزل نیز  انجام دهید. در نظر داشته باشید با توجه به اهمیت این‌موضوع بهتر است این کار را به مراکز معتبر بسپارید.

چرا باید لکه بری لباس‌های خود را به الماس الندری بسپاریم؟

 لکه بری لباس به روش صنعتی نیز وجود دارد. در این روش با استفاده از مواد شیمیایی و مخصوص پارچه لباس، لکه‌های روی آن را از بین می‌برند. با توجه به حساسیت این‌موضوع مراکز معتبری از این روش صنعتی برای از بین بردن لکه‌ها استفاده می‌ نمایند. الماس الندری یکی از مراکز بسیار موفقی می‌باشد که در این امر توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. الماس قلندری دارای نیروهای ماهر و متخصص در زمینه لکه بری لباس می‌باشد این افراد کارآزموده می‌توانند به‌راحتی لکه‌های روی لباس شما را بدون آسیب‌دیدگی به جنس لباس از بین ببرند. یکی از عوامل مهم در از بین بردن لکه‌های لباس استفاده از مواد سالم و مفید مخصوص پارچه و لباس می‌باشد. مرکز الماس الندری با استفاده از مواد مخصوص این امکان را فراهم کرده‌است تا لباس‌های شما را به بهترین شکل ممکن لکه بری کند.

پاک کردن لکه عرق 

از بین بردن سفیدک ناشی از عرق روی لباس راه‌حل‌های متفاوتی دارد یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای از بین بردن لکه‌های عرق استفاده از قرص آسپرین می‌باشد. نحوه استفاده به این صورت است که آسپرین را له کنید و سپس آن را با آب داغ و اسید تارتاریک مخلوط کنید. مخلوط کرم مانند را روی لکه بمالید و به مدت دقیقه صبر کنید تا اثر خود را بگذارد. سپس لباس را بشویید. برای از بین بردن رنگ زرد عرق روی لباس می‌توانید از مقداری آب‌لیمو استفاده کنید. آب‌لیمو خاصیت قلیایی عرق بدن را از بین می‌برد و رنگ زرد آن را پاک می‌کند. 

پاک کردن لکه خون

روش‌های بسیار زیادی برای از بین بردن لکه‌های خون وجود دارد. یکی از روش‌های بسیار تاثیر گذار این است که لباس را در آب گرم خیس نمایید. سپس پودر نرم‌کننده گوشت روی لباس ریخته و در حالت خمیری شکل روی لکه نگه دارید. سپس به مدت یک روز اجازه دهید محلول توسط حوله کاغذی مرطوب بماند. با استفاده از مقداری آمونیاک خمیر ایجاد شده را آبکشی کنید. همچنین لباس را به همین روش بشویید. 

پاک کردن لکه مواد خوراکی 

برای از بین بردن لکه نوشابه یا نوشیدنی‌های رنگی روی پارچه یا لباس می‌توانید با استفاده از یک اسفنج خیس جای لکه را  در آب سرد نگه دارید. همچنین می‌توانید با استفاده از مقداری مواد شوینده و اسپری لکه بر آن‌ها را از بین ببرید. برای نتیجه بهتر می‌توانید از مقداری نمک کمک بگیرید.

پاک کردن لکه شمع 

ابتدا با استفاده از چاقو یا یک تکه یخ موم شمع را از لباس جدا نمایید. پارچه را اتو کنید. اتو کردن پارچه باعث ذوب شدن موم شمع می‌شود و به‌راحتی می‌توانید با استفاده از اسپری لکه بر اثرات آن را از بین ببرید. بهتر است پارچه را میان یک حوله قرار داده سپس آن را اتو نمایید.

پاک کردن لکه لوازم آرایش 

بهتر است برای از بین بردن لکه‌های لوازم آرایش از خمیردندان استفاده نمایید. به این صورت که مقداری خمیردندان را روی یک مسواک بریزید. سپس خمیردندان را با مسواک روی لکه بمالید. درصورتی‌که لکه آرایشی تازه باشد می‌توانید از دستمال مرطوب نیز استفاده کنید. الکل نیز  می‌تواند اثرات لکه رژ لب را به‌سرعت پاک کند. در نظر داشته باشید الکل ممکن است رنگ پارچه را نیز از بین ببرد. پس هنگام استفاده از آن دقت لازم را داشته باشید. 

پاک کردن لکه آدامس 

هنگامی‌که آدامس به لباس شما می‌چسبد بهترین راه‌حل این است که لباس را درون فریزر  قرار دهید یا یخ روی آن بگذارید. بعد از این کار مشاهده می‌کنید که آدامس به‌راحتی از روی لباس شما کنده می‌شود. برای از بین بردن اثرات آن روی لباس می‌توانید از مایع ظرف‌شویی کمک بگیرید.

پاک کردن لکه روغن و چربی 

برای از بین بردن لکه‌های چربی و روغن از جوش‌شیرین یا نمک و نشاسته ذرت کمک بگیرید. به این صورت که چند دقیقه این مواد روی لکه بماند. سپس پس‌از پاک شدن لکه می‌توانید با یک عدد صابون اثرات آن را روی لباس از بین ببرید. مواد شوینده‌ای که دارای آنزیم هستند می‌توانند برای از بین بردن این لکه‌ها بسیار مؤثر باشند.

پاک کردن لکه جوهر و مرکب سیاه یا آبی 

هنگامی‌که لکه جوهر روی لباس خیس باشد هر اقدامی انجام دهید این لکه بیشتر پخش می‌شود پس بهتر است صبر کنید تا لکه روی لباس کمی خشک گردد. برای از بین بردن لکه‌های جوهر بهتر است آن را مقداری مرطوب کرده و روی آن نمک بپاشید. بعد از چند دقیقه می‌توانید با استفاده از پنبه لکه را پاک کنید. درنهایت برای از بین بردن اثرات آن لباس را با آب و صابون شستشو دهید.

پاک کردن لکه رنگ

اگر روی لباس خود لکه آبرنگ مشاهده کردید کافی است که آن را شستشو دهید. رنگ آبرنگ به‌راحتی از روی لباس از پاک می‌شود. برای از بین بردن رنگ‌های روغنی کافی است از مایع ظرف‌شویی کمک بگیرید بدون استفاده از آب، مقداری مایع ظرف‌شویی روی لکه ریخته و پارچه را با آن تمیز کنید.

ثبت سفارش تلفن تماس ۰۲۱۴۴۶۶۸۸۳۵ پشتیبانی آنلاین