خشکشویی کالای خواب

خشکشویی کالای خواب خشکشویی کالای خواب

خشکشویی کالای خواب از اهمیت زیادی برخوردار است. با توجه به این ‌که این محصولات مداوم در حال استفاده هستند در معرض باکتری ‌ها و قارچ‌ ها قرار دارند. با توجه به این ‌موضوع شستشوی این محصولات در اولویت قرار دارد. شستشوی بالشت، لحاف و ملحفه کار آسانی نیست و در منزل انجام نمی ‌شود. بهتر است برای انجام این کار از خدمات خشکشویی آنلاین الماس لاندری استفاده کنید. 

سفارش آنلاین خشکشویی الماس لاندری

چرا الماس الندری و کالای خواب ما را بشوید؟

 به دلیل اینکه الماس الندری با داشتن مهارت در امر شستشو و لکه بری تخصصی آماده خدمت ‌رسانی به شما عزیزان می ‌باشد. نکته قابل‌ توجه این است که هر سایز از این نوع کالاها با هر میزان از کثیفی را می ‌توانید به ما بسپارید. این مجموعه با استفاده از دستگاه‌ های هوشمند و قدرتمند و همچنین استفاده از مواد شوینده درجه ۱ می تواند هر گونه آلودگی را از بین ببرد.

 خشک‌ شویی لحاف 

با توجه به این ‌که زمان شستشوی لحاف معمولاً به‌ صورت فصلی است این ‌موضوع به این دلیل است که به دلیل جنس و ضخامت این محصول دیرتر کثیف می شوند. لحاف ها به دلیل داشتن حجم بزرگ در لباس‌ شویی های خانگی جا نمی‌ شوند. تنها راه از بین بردن آلودگی کالاهای خواب شستشوی منظم آن‌ ها می‌ باشد. برای جلوگیری از چرک مردگی و زرد شدن لحاف خود باید آن را هفته ‌ای یک ‌بار بشویید. اگر فرصت انجام این کار را ندارید آن را به ۱ خشک ‌شویی قابل ‌اعتماد بسپارید. برای شستشوی لحاف و ملحفه به دلیل داشتن جنس ظریف آن‌ ها از ماده لطیف کننده با رایحه‌ های خاصی استفاده می‌ شود. در مرحله آخر توسط دستگاه اتو بخار اتو کشی و صاف می‌ شوند.

 خشک ‌شویی بالشت و روتختی

 بالشت ‌ها و رو تختی ها محل مناسبی برای رشد قارچ ‌ها و باکتری ‌ها هستند. علاوه ‌بر عرق کردن ممکن است این محصولات به بزاق دهان نیز آلوده شود برای روبالشی و روتختی می ‌توانید از لباس‌ شویی خانگی استفاده کنید. اما برای شستن بالشت ها بهتر است از خدمات خشک ‌شویی استفاده کنید. 

قیمت شستشوی کالای خواب

 با توجه به قیمت بالای تعویض این محصولات به این نتیجه می ‌رسیم که قیمت خشک ‌شویی کالای خواب بسیار مقرون ‌به‌ صرفه است. برای استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین در تهران فقط کافی است تلفن ‌همراه خود را در دست بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

چگونگی شستن لحاف و پتو

همه ما با علل و اهمیت شستن کالای خواب آشنا هستیم. کالای خواب غباراتی متشکل از موجودات ریز میکروسکوپی است که است که از سلول های مرده پوست تغذیه می کنند و تنها راه حل کنترل این موجودات شستشوی منظم کالاهای خواب است. به طور کلی ممکن است شستن لحاف و کالای خواب ماهی یک بار صورت گیرد. اما بهتر است کالای خواب را هر دو هفته یک بار بشویید. بالش های قابل شست و شو را باید دو بار در سال بشویید و به صورت هفتگی رویه آن را تعویض کنید.

نحوه شستن ملحفه ها

یکی از نکات مهم در شستن لحاف و پتو ها شستشو با ماشین لباسشویی است. زیرا وزن کالای خواب بعد از خیس شدن بسیار بالا می رود و امکان اینکه مواد شوینده به دلیل عدم ابکشی صحیح باعث آلرژی و ایجاد حساسیت های پوستی شود بسیار بالاست. اگر به هر دلیلی امکان استفاده از ماشین لباسشویی را ندارید از مواد شوینده کمتر استفاده کنید.

قبل از شستشوی کالای خواب به نکات زیر دقت کنید:

  •  پیش از شستشو ملحفه ها لکه های موجود روی آن را از بین ببرید.
  •  هرگز ملحفه را با لباس ها نشویید چون ممکن است باعث رنگ دادگی و تغییر رنگ ملحفه های شما شود.
  •  ملحفه را با آب گرم و صابون بشویید.
  •  برای سفید کردن ملحفه ها ۴/۱ آبلیمو به مواد شوینده اضافه کنید.
  •  برای جلوگیری از آسیب رساندن به بافت پارچه ملحفه ها را به صورت گرد داخل ماشین قرار دهید این کار از کشیدگی و تغییر شکل آن جلوگیری می کند.

نحوه شستن پتو

برای شستن پتوها آنها را دسته بندی کنید مثلا پتوهای پشمی را باید با آب سرد بشویید و روی در کم ماشین لباسشویی خشک کنید. همچنین پتوهای خاص مثل پتوهای برقی یا مو را خشکشویی بدهید. چون که به شستشوی خاص نیازدارند و ممکن است شستشوهای معمولی به آنها آسیب برساند.

شستن روتختی

در هنگام شستشوی روتختی دقت کنید که رنگشان ثابت باشد. برای اطمینان از این موضوع قبل از شستشوی کامل قسمتی از روتختی را امتحان کنید. به این صورت که گوشه ی مخفی از روتختی را داخل کمی ماده شوینده فرو ببرید و به رنگ آن توجه کنید. در صورت تغییر رنگ آن را به خشکشویی بدهید. همچنین روتختی ها را با آب سرد بشویید و درجه خشک کن را روی دمای کم بگذارید و در هموای آزاد خشک کنید.

نکته: توجه داشته باشید که تمامی کالاهای خواب را پس از شستشو در هوای آزاد و نور آفتاب خشک کنید.

نحوه شستن روبالشی ها

بالش ها را مانند سایر کالاهای خواب بشویید فقط به چند نکته توجه داشته باشید:

  •  پیش از شستشو روبالشتی ها آنها را تکان دهید تا گرد و غبارشان از بین برود.
  •  روبالشتی ها را با آب سرد بشویید.
  •  بعد از شستشوی  روبالشی ها حتما آنها را در هوای آزاد خشک کنید.

روتختی پنبه ای را چگونه باید شست؟

روتختی به لحاظ زیبایی که به اتاق خواب می بخشد و از جهات بهداشتی از اهمیت زیادی برخوردار است. همه دوست دارند روتختی نرم و لطیف داشته باشند که به آنها احساس راحتی ببخشد. روتختی ها که با نخ و با کیفیت و پنبه مرغوب درست می شوند در میان سایر روتختی ها ارزش و محبوبیت بیشتری دارند. یکی از مزایای رو تختی پنبه ای این است که نه تنها از تشک در مقابل کثیف شدن محافظت می کند بلکه موجب جریان هوا در تشک می شود از این رو احساس تعریق نمی کنید. این روتختی ها از خیس شدن بدن جلوگیری می کند و بنابراین از لحاظ بهداشتی بسیار مناسب هستند و مانع ورود باکتری به تخت می شوند. برای شستشوی اینگونه روتختی ها با ماشین لباسشویی باید موارد و نکاتی را رعایت کنید. برای شستشوی روتختی مراقب باشید از پاک کننده های بی کیفیت که به این روتختی ها آسیب می زند استفاده نکنید. برای نرم شدن و چروک نشدن آن از نرم کننده های پارچه استفاده کنید. اگر می خواهید روتختی شما تمیز و خوشبو باشد از مواد شوینده ملایم و معطر استفاده کنید.ماشین لباسشویی و مواد شوینده خیلی قوی و زمخت می توانند به روتختی لطمه بزنند و عمر آن را کوتاه کند. برای شستشوی روتختی پیشنهاد می شود که از خشکشویی استفاده کنید یا این کار طرح روی پارچه و حالت آن خراب نمی شود. بهترین جنس روتختی ها آنها هستند که از نخ پنبه به صورت لایه به لایه درست شده اند.

ثبت سفارش تلفن تماس ۰۲۱۴۴۶۶۸۸۳۵ پشتیبانی آنلاین