اتوشویی

اتوشویی اتوشویی

ممکن است برای خیلی از کاربران این سوال پیش آید که اتوشویی آنلاین چیست؟ استفاده از خدمات اتوشویی آنلاین این امکان را برای شما فراهم می کند تا به راحتی خدمات خود را درخواست کنید. امروزه همه افراد برای شستشوی پرده، کالاهای خواب و دیگر موارد خود نیازمند استفاده از خدمات اتوشویی هستند. با توجه به این که شستشوی برخی از محصولات به روش های سنتی و در ماشین لباس شویی های خانگی امکان پذیر نیست، بنابر این بهتر است تا از خدمات خشکشویی آنلاین الماس لاندری استفاده کنید. شما عزیزان می توانید جهت ثبت سفارش اقدام کنید.

سفارش آنلاین خشکشویی الماس لاندری

اتو شویی آنلاین چیست ؟

بسیاری از کالاهای پارچه ای در حین شستشو و بعد از آن چروکیده می شوند. برای اینکه به شکل اولیه بازگردند نیاز به اتو کشی دارند. به فرآیند شستشو و تمیز کردن و اتوکشی این محصولات اتوشویی می گویند. ممکن است سوال باش که اتوشویی با خشک شویی چه تفاوتی دارد؟ برخی از لباس ها که فقط فرم و زیبایی ظاهری خود را از دست داده اند، نیاز به خشک شویی و برخورد مستقیم با مواد انحلال پذیر و قرار گرفتن در چرخه خشک شویی را ندارند. این لباس ها با اندکی لکه گیری و قرار گرفتن در دستگاه اتو شویی دیگر نیاز نیست که، در ماشین خشکشویی حرکات چرخشی را تحمل کنند. تشخیص اینکه یک لباس نیاز به سرویس اتوشویی دارد و یا باید به روش خشکشویی نظافت شود، توسط کارشناسان با تجربه و ماهر ما انجام می شود تا حتی کمترین آسیبی به لباس های شما وارد نشود. انجام ثبت سفارش اینترنتی جهت انجام این کار را اتوشویی آنلاین می کویند.

تفاوت اتوشویی و خشک شویی

خشک شویی فرآیندی است که در آن لباس ها بدون استفاده از آب تمیز می شوند. در خشک ‌شویی لباس ‌ها درون ماشین خشک ‌شویی ریخته می‌شوند. با استفاده از حلالی که وظیفه تمیز کردن لباس ‌ها را برعهده دارد فرآیند خشک ‌شویی مناسب برای هر لباس انتخاب می‌شود. این حلال ‌ها در مقابل آب و سختی شستشو مقاومت ندارند. به دلیل این ‌که در این فرایند آب هیچ‌ گونه دخالتی در شست‌ و شو ندارد لباس‌ ها برای تمیز شدن با آب هیچ تماسی ندارند. 

مراحل خشک‌ شویی 

زمانی‌که فرد لباس خود را به خشک‌ شویی می‌سپارد برای شناسایی لباس برچسبی بر روی آن درج می‌کنند. پیش لکه بینی قبل‌از تمیز کردن لباس برای از بین بردن لکه‌های ایجاد شده یک حلال شیمیایی بر روی لکه‌ ها می‌زنند. استفاده از این حلال باعث می‌شود لباس ‌ها سریع ‌تر تمیز شوند. بعد از مرحله پیش لکه بینی وارد دستگاه خشک‌ شویی می‌شوند و  با یک حلال تمیز می ‌شوند زمانی‌که دستگاه خشک‌ شویی شروع به چرخش می‌کند این مواد آزاد می‌شوند. مرحله لکه ‌گیری لباس بعد از شستشو مورد بازبینی قرار می‌گیرد و اثرات باقی ‌مانده روی آن از بین می‌رود و در مرحله آخر توسط اتو های پرس صنعتی لباس‌ ها اتو زده می‌شوند و تحویل مشتری داده می‌شوند. با توجه به این‌ که مفهوم خشک‌ شویی و اتوشویی از نظر بسیاری از مردم یک عمل شبیه بهم است اما این ۲ فرآیند کاملاً از یکدیگر متفاوت هستند. خشک‌ شویی فرایند تمیز کردن و لکه بری لباس‌ها بدون دخالت آب است و اتوشویی به فرایند از بین بردن چین‌ و چروک بلافاصله بعد از شستشو می‌گویند.

چرا اتوشویی آنلاین الماس الندری؟

انتخاب یک اتوشویی مورد اعتماد به صورت آنلان در الویت قرار دارد. خدمات اتوشویی آنلاین الماس الندری باعث می شود تا شما به راحتی به ما اعتماد کنید. استفاده از شوینده های مناسب و لکه بری فوق العاده رضایت تمام مشتری ها را به خود جلب می کند.

مراحل اتوشویی آنلاین

امروزه در تمام نقاط امکان استفاده از خدمات اتوشویی آنلاین وجود دارد. اتوشویی آنلان در تهران، اتوشویی آنلاین در غرب تهران و اتوشویی آنلاین در شمال تهران با استفاده از بهترین تجهیزات آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند. با انجام مراحل زیر می توانید به راحتی از خدمات یک اتوشویی آنلاین استفاده کنید. ثبت سفارش اولین مرحله است. تماس بگیرید و زمان و مکان دریافت کالای خود را مشخص کنید. بعد از مشخص کردن همکاران ما در محل مورد نظر حاضر می شوند و البسه را به صورت رایگان از شما حویل می گیرند. مرحله بعدی انجام شستشوهای مورد نظر شما است. این کار در تخصص ما قرار دارد. در مرحله آخر نیز کالاها در زمان و مکان مورد نظر شما تحویل داده می شوند.

اتوشویی لباس های جیر

مطمئن ترین کار این است که شستشوی لباس جیر را به خشکشویی معتبر بسپارید، اما اگر می خواهید لباس جیر را در منزل بشویید به روش زیر عمل کنید:
شستن لباس جیر به این معنی که لباس را خیس کرده و شوینده استفاده کنید اصلا کار دستی نیست و لباس شما خراب می شود، اما روش هایی برای تمیز کردن لباس جیر وجود دارد که در واقع جایگزین شستشوی آن می شوند.

  1. برای تمیز کردن لباس جیر، گردو خاک آنرا با برس مخصوص لباس های جیر بگیرید. برای این کار، برس را از بالای لباس به سمت پایین بکشید و اگر احساس کردید برخی نکات کثیف تر است، برس را کمی محکم تر روی آن بخش لباس بکشید.
  2. پاکت مخصوص لباس های جیر را از فروشگاه ها تهیه کنید، با فشار ملایم روی لکه لباس بکشید و این کار را تکرار کنید تا لکه ها برطرف شود.
  3. اگر لکه آب بر روی لباس جیر شما باقی مانده، یک پارچه لطیف را مرطوب کرده و روی لکه ها بکشید
  4. در آخر مجددا لباس را در جهت مخالف پرزها برس بکشید تا پرزها از حالت خابیدگی تغییر کنند و دوباره در جهت خواب لباس برس بکشید.

اتوشویی لباس های چرم

  • نباید این نوع لباس ها قبل از شستشو بسیار کثیف و آلوده باشند.
  • به خشکشویی خود هرگونه اطلاعات مراقبتی که همراه با لباس است را ارائه دهید.
  • به لکه‌ها و آلودگی‌های قدیمی و سخت اشاره کنید.

در نهایت ذکر این نکته ضروری است که فرآیند تمیز کردن چرم معمولاً 5-7 روز کاری طول می‌کشد.

اتوشویی لباس های خز دار

قبل از هر چیز باید به برچسب لباس تان توجه کنید. گاهی اوقات کارخانه سازنده در خصوص روش شستشو ، با استفاده از علایم ، راهنمایی هایی ارائه داده است که با استفاده از آنها می توانید، لباس تان را بشویید. البته کارخانه های سازنده این نوع لباس ها، معمولا توصیه می کنند که این لباس ها به خشکشویی فرستاده شوند، اما با چند راهنمایی زیر می توانید برخی از لباس ها را خودتان بشویید:

  1. قبل از شستشو، هرچیزی که در جیب کت ممکن است مانده باشد، درآورید.
  2. اگر می خواهید با دست لباس تان را بشویید، از پاک کننده های ملایم و همچنین نرم کننده با کیفیت استفاده کنید. بدین ترتیب، کرک های لباس تان، نه تنها از بین نمی رود، بلکه نرم و پف کرده باقی می ماند.
  3. اگر لباس را در ماشین لباسشویی، می اندازید، آرام ترین دور ماشین را انتخاب کنید.
  4. دمای آب باید خنک باشد تا الیاف پارچه صدمه نبیند.
  5. پس از اینکه لباس شسته شد، آن را در خشک کن ماشین لباسشویی قرار دهید تا آب اضافی آن گرفته شود.
  6. کت مرطوب را بتکانید تا کرک هایش پف کند و آن را با استفاده از چوب لباسی، در معرض هوا قرار دهید تا خشک شود.
  7. پس از اینکه کت خشک شد، با استفاده از برس دندانه درشت، کرک های لباس را برس بزنید.

 

اتوشویی لباس های حریر

لباس حریر زنانه را می‌توانید در خانه بشویید، اما برای این کار باید صبر و حوصله و زمان کافی داشته باشید. ممکن است یک اشتباه کوچک شما در خصوص شستشوی لباس حریر، منجر به وداع همیشگی با لباس شود. از این جهت توصیه می‌کنیم در صورتی که در شستشوی لباس حریر زنانه تردید دارید یا حوصله و زمان کافی برای این کار ندارید، آن را به یک خشکشویی ماهر بسپارید تا لباس‌تان تمیز شود و سالم باقی بماند. این روزها که بسیاری از مردم به منظور حفظ سلامت خود و همنوعان تمایل دارند در خانه بمانند و تنها به منظور انجام کارهای ضروری قصد خروج از خانه را می‌کنند، خشکشویی آنلاین یک انتخاب مناسب خواهد بود. خشکشویی اینترنتی الماس لاندری لباس‌های شما را از در محل تحویل می‌گیرد و به سرعت لباس تمیز را در بسته بندی بهداشتی در محل تحویل می‌دهد.

ثبت سفارش تلفن تماس ۰۲۱۴۴۶۶۸۸۳۵ پشتیبانی آنلاین