لباس عروس و مواردی که برای حفظ کیفیت آن باید رعایت کنیم

اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی
با هزینه متوسط چند میلیون تومان ، لباس عروس شما ممکن است یکی از گران ترین لباس هایی باشد که در طول عمر خود خریداری کرده اید و یا می کنید. بعد از صرف هزینه و زمان زیاد برای داشتن چنین لباس مهمی، نگهداری آن هم قواعد خاص خودش را دارد که در این متن سعی می کنیم به برخی از آنان اشاره کنیم.

قبل از عروسی: لباس عروس خود را با احتیاط محافظت کنید

برای حفظ بکر بودن لباس در مدت زمان منتهی به مراسم ، این نکات را دنبال کنید:
از ایجاد لکه ها خودداری کنید: مطمئناً شما می خواهید در روز عروسی خود از هر چیزی که دارای لکه است  جلوگیری کنید ، اما آیا می دانید گرده گل ها نیز می تواند یکی از بزرگترین ایجاد کننده های لکه باشد؟ در نتیجه هنگامی که به شما از طرف داماد گل هدیه داده می شود همواره مراقب باشید تا روی لباس شما این لکه ایجاد نشود.
همیشه لباس را در کیف لباس مناسب آن حمل کنید. برای ایمنی بیشتر هنگام مسافرت ، قسمتهای اصلی مانند تزئینات را با دستمال کاغذی های بدون رنگ و اسید بپیچید.
پوشیدن لباس باید یکی از آخرین کارهایی باشد که قبل از بیرون رفتن از در انجام می دهید. به این ترتیب، می توانید از هرگونه ایجاد لکه های غذایی ، نوشیدنی ، آرایش یا اسپری مو که ممکن است بخشی از فرآیند آماده سازی شما باشد خودداری کنید.

لباس عروس و مواردی که برای حفظ کیفیت آن باید رعایت کنیم

بعد از عروسی: لباس عروس خود را ایمن نگه دارید

اگر روز عروسی خود را بدون هیچ آسیب واقعی به لباس ها پشت سر گذاشتید ، خوش شانس هستید. برای حفظ کیفیت و عدم ایجاد لکه روی لباس ، این موارد را باید انجام دهید:
از کیف لباس استفاده کنید. بسته بندی لباس خود در پلاستیک ، رطوبت را به دام می اندازد ، که به معنای کپک است. همچنین پلاستیک بخارهایی را منتشر می کند که می تواند لباس شما را زرد کند.
لباس عروس خود را به دور از نور در کیف لباس مناسب آن نگهداری کنید. آن را صاف بگذارید و یا به درستی آویزان کنید. اگر باید لباس خود را آویزان کنید ، آن را توسط حلقه های واقع شده در داخل لباس، آویزان کنید تا از کشیدگی و افتادگی درزها جلوگیری شود.
هر لباسی نحوه ی استفاده و برخورد خاص خود را می طلبد. در نتیجه، از متخصصان بوتیک آن لباس عروس بپرسید که پس از عروسی نحوه نگهداری آن باید چگونه باشد. ممکن است در تصمیم گیری برای قرار دادن هدایای عروسی جدید خود بسیار خسته شده باشید ، اما اجازه ندهید که این امر روند حفظ لباس عروس شما را دچار اختلال کند.
نظافت لباس هایی که شرایط خاص دارند را به متخصصان بسپارید. این یک فرایند مشکل است. یک حرکت اشتباه می تواند لکه را ایجاد کند و آن را بدتر کند. به یاد داشته باشید که گاهی اوقات بهترین اقدام سپردان لباس لکه گرفته به یک خشکشویی حرفه ای آن است.
برای این مشکل می توانید از خدمات یک خشکشویی آنلاین استفاده نمایید. با توجه به اینکه شما به احتمال زیاد درگیر تدارکات مراسم هستید  ثبت سفارش آنلاین می توانند با کمترین دردسر و دغدغه انجام شود.
مطمئن باشید که برخی از لکه ها در لحظه ایجاد شدن دیده نمی شوند اما می توانند با گذشت زمان خود را نشان دهند. به عنوان مثال ، نشت از نوشیدنی های شفاف (الکل یا نوشابه) به صورت خشک و شفاف ایجاد می شود اما اکسیده و قهوه ای می شوند و تعریق بدن روی پوشش لباس شما نیز می تواند باعث تغییر رنگ لباس شده و به مرور زمان ظاهر شوند.

موارد گفته شده پیرامون حفظ کیفیت لباس عروس  را در نظر بگیرید

با نگهداری مناسب می توانید لباس هایتان را از زردی ، چین خوردگی دائمی ، کپک، لکه های اکسیداسیون، نور و گرد و غبار محافظت کنید.
از آنجا که لباس های عروسی به طور عمده بسیار گران هستند اکثر خانم ها برای محافظت از این قبیل اقلام سعی می کنند که آنها را به طور حرفه ای حفظ کنند. حتی اگر دختران آنها قصد پوشیدن مجدد لباس را نداشته باشند ، قطعات خاصی را می توان در یادگاری ها گنجانید تا به نسل های بعدی منتقل کنند.
از آنجا که بدن شما روغن های طبیعی تولید می کند ، مطمئن شوید که همیشه ابتدا دستان خود را شسته اید. اطمینان حاصل کنید که از هیچ لوسیون یا عطر استفاده نکرده اید ، زیرا این مواد همچنین می توانند به پارچه شما منتقل شوند - و همیشه مراقب لاک ناخن باشید.
بهتر است یک جفت دستکش نخی تمیز و سفید انتخاب کنید (که برخی از متخصصان حفظ مواد غذایی تهیه می کنند). این امر لباس شما را سفید و درخشان نگه می دارد. از آنجا که ممکن است برخی لحظات را با دوستان خود بگذرانید، مراقب باشید که آنها و به ویژه کودکانشان نیز این قبیل موارد را رعایت کنند.
به هر ترتیب به نظر می رسد با توجه به گران قیمت بودن برخی اقلام از جمله لباس های عروس، استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین دستکم این اطمینان را به شما می دهد که با شستشو کیفیت لباس شما تحت تأثیر قرار نمی گیرد.
این قبیل خدمات خشکشویی آنلاین در مناطق مختلف تهران آماده ارائه خدمات به پایتخت نشینان هستند و تنها با یک ثبت سفارش می توان بخشی از دغدغه شستشوی حرفه ای لباس ها را رفع نمود.

شستشو و اتو بخار لباس

مرجع :
تعداد نظرات ثبت شده : نفر
    درحال ثبت اطلاعات....
    ثبت سفارش تلفن تماس ۰۲۱۴۴۶۶۸۸۳۵ پشتیبانی آنلاین