شستشوی لباس ها را در چه فاصله زمانی انجام دهیم؟

اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی

شستشوی لباس ها در فاصله زمانی مناسب ضمن رعایت مسائل بهداشتی، باعث حفظ کیفیت لباس و عمر طولانی تر آنها می شود و البته خوش پوش بودن نیز از نتایج این اقدام است.اگر چه ممکن است که شستشوی لباس بر اساس فواصل زمانی مناسب، کمی سخت به نظر برسد اما امروز استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین این امر را آسان است.

خدمات خشکشویی آنلاین و انجام ثبت سفارش آسان آن از جمله راههای صرفه جویی در وقت کسانی است که به این گفته قدیمی که "وقت طلا است" به شدت اعتقاد دارند. برای کسانی که در پایتخت زندگی می کنند و نیازمند خدمات خشکشویی آنلاین در تهران هستند، فرصت ثبت سفارش آسان وجود دارد و تنها با یک فرایند ساده می تواند از دردسر شستن و اتو کردن لباس ها راحت شد. شاید یکی از عمده سئوالهایی که در هنگام تصمیم گرفتن شستن لباس به ذهن بسیاری از ما خطور کرده این هست که در چه فواصل زمانی باید لباس های خود را بشوئیم؟
پاسخ به این سئوال به نوع لباس های بستگی دارد. اما بهترین پاسخ این است که پس از هر بار پوشیدن یک لباس باید نسبت به شستن آن اقدام کرد. اگرچه استثناهایی در مورد برخی اقلام وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره می شود. در خصوص شستن لباس های زیر پس از هر بار استفاده از آنها جای هیچ سئوالی نیست. ضرورت این اقدام نیز به دلیل تماس مستقیم این قبیل پوشیدنی ها با پوست هستند.
علاوه بر این، شرایط آب و هوایی و همچنین برخی مشخصات فردی نیز در تعیین فاصله زمانی شستشوی لباس ها نقش تعیین کننده ای دارد. برای مثال، اگر در یک محیط گرم، هوای آلوده، و یا محیط کار خاصی مشغول به فعالیت هستید باید فاصله زمانی شستشوی لباس های خود را جدی در نظر بگیرید.


فاصله زمانی شستشوی لباس ها

فواصل زمانی برای شستشوی لباس ها

شستشوی لباس ها به مؤلفه های متعددی از جمله کیفیت لباس، شرایط آب و هوایی محل زندگی، شرایط محیط انجام شغل، و همین طور ویژگی های فردی بستگی دارد. اما با این وجود فواصل زمانی زیر توصیه می شود:

پیراهن و بلوز: پس از یک تا دو بار پوشیدن
شلوار یا شلوار کوتاه: پس از دو تا سه بار پوشیدن
شلوار جین: پس از چهار تا پنج بار پوشیدن
ژاکت: در صورت پوشیدن زیر پیراهنی ، حداکثر پس از6 بار پوشیدن  و پس از یک تا دو بار پوشیدن  اگر بدون زیر پیراهن پوشیده شود.
کت و شلوار / بلیزر / کت راحتی: پس از پنج تا 6 بار پوشیدن
لباس تمرین و انجام فعالیت های ورزشی:  پس از هر بار پوشیدن
لباس خواب: پس از هر دو تا سه بار پوشیدن


با توجه به پیشرفت فناوریها و از طرفی نیز ایجاد مشغله های زیاد برای انجام امور روزمره زندگی، خدمات مختلف با هدف پاسخ به انجام نیازهای روزمره ایجاد شده اند.
خدمات خشکشویی آنلاین از جمله این خدمات محسوب می شود که بر خلاف گذشته نیازی به جمع آوری و حمل لباس ها تا یک خشکشویی نیست. تنها با یک کلیک می توان ثبت سفارش را انجام داد و از دغدغه شستشوی لباس ها راحت شد.



مرجع :
تعداد نظرات ثبت شده : نفر
    درحال ثبت اطلاعات....
    ثبت سفارش تلفن تماس ۰۲۱۴۴۶۶۸۸۳۵ پشتیبانی آنلاین